Vereniging ‘oud-dsa’

De Delftsche Studenten Aeroclub is in 1931 opgericht en daarmee de oudste studenten aeroclub van Nederland. In al die jaren vliegplezier hebben honderden leden de club gemaakt tot wat we nu zijn: een vliegclub voor en door studenten. Onze Oud Leden zijn ons zeer dierbaar; niet alleen vanwege de prachtige verhalen en foto’s waarover men in geuren en kleuren vertellen kan, maar ook door de altijd enthousiaste aanwezigheid van velen op vliegdagen en activiteiten die wij voor onze Oud Leden organiseren.

Zo ontstond op 20 april 1968 de Vereniging ‘OUD-DSA’; een vereniging waar jong en oud in vertegenwoordigd is en die middels mailingen en circulaires de Oud Leden op de hoogte houdt van het reilen en zeilen van de Delftsche Studenten Aeroclub. Daarnaast organiseert de Vereniging ‘OUD-DSA’ elk jaar een speciale vliegdag voor haar leden op vliegveld Terlet. Deze zogenaamde ‘Oud Leden vliegdag’ is vaak een prima gelegenheid voor Oud Leden om elkaar na vele jaren weer eens te ontmoeten en verhalen uit te wisselen over zijn of haar DSA-tijd!

De Vereniging ‘OUD-DSA’ is continu op zoek naar Oud Leden van de Delftsche Studenten Aeroclub! Bent u in het verleden lid van onze mooie vliegvereniging geweest en wilt u op de hoogte gehouden worden van huidige en toekomstige ontwikkelingen? Aarzel dan niet en meld uzelf aan als lid van de Vereniging ‘OUD-DSA’. Contributie is niet verplicht, maar een jaarlijkse, vrijwillige financiële bijdrage wordt zeer op prijs gesteld.

Meer informatie over de vereniging ‘OUD-DSA’ kunt u verkrijgen via de volgende bestuursleden:

Voorzitter Oud DSA | Pieter Kruit       Secretaris/Penningmeester Oud DSA | Wessel Bakker