Vijf jaar nadat de DSA haar vaste werkplaats in Delft kwijtraakte als gevolg van de sloop van de TU panden aan de Drebbelweg, heeft de DSA weer een vaste stek in Delft! Dankzij de inzet van vele (oud)leden heeft de DSA sinds afgelopen week de beschikking over een werkplaats en clubhuis in eigen beheer. Naast de bedrijfshal op de begane grond waar het vliegtuigonderhoud gepleegd kan worden, biedt de ruimte boven de werkplaats, inclusief keuken en badkamer, de mogelijkheid om samen te eten, te borrelen en eventueel te slapen voor leden die van ver komen tijdens de klusweekenden. Afgelopen vrijdag is de opening van de werkplaats uitgebreid gevierd met een borrel op locatie en op dit moment wordt er hard geklust om de werkplaats klaar te maken voor het winteronderhoud.