De tijd vliegt (letterlijk) en seizoen 2017 is alweer tot een einde gekomen. De DSA kan terugkijken op een succesvol seizoen met bijna 100 vliegdagen, ruim 3,100 starts en meer dan 1,200 uur. Verder hebben we dit seizoen zo’n 20 enthousiaste nieuwe leden kunnen inschrijven, zijn er een tiental DBO’ers solo gegaan en hebben we er natuurlijk ook een paar kersverse brevethouders bij. Gefeliciteerd! Met meer dan 103 OLC vluchten kunnen ook de overlandvliegers van de club spreken van een mooi seizoen. Nu het seizoen ten einde is gekomen gaan de kisten hun ‘doos’ weer in en zorgen we er met z’n allen voor dat de vloot deze winter weer klaargestoomd wordt voor het nieuwe seizoen. Ondanks dat er zo’n vier maanden niet gevlogen wordt is er dus weer genoeg te beleven voor onze leden: wij kijken uit naar een winter met leerzame klusdagen en natuurlijk gezellige borrels! Bedankt leden, vrienden, zweefvliegers, clubs en andere partijen die seizoen 2017 weer mogelijk gemaakt hebben. Tot volgend jaar!